3 תשובות
לא מעריץ
אבל מאוד אוהב את יונג אנד ביוטיפול
במיוחד את הגרסא של הקאבר בדה וויס
music to watch boys to
אממ אני לא מכירה את כל המוזיקה שלה, אבל ממה ששמעתי, כרגע האהוב הוא dark paradise או when the world was at war we kept dancing
אבל זה משתנה הרבה חח
התחברות ל