5 תשובות
לא חושב שמוזר ולא חושב שמישהו ככ שם לב, בסוף כל אחד עסוק בעצמו
לא...
אולי משהו הצחיק אותו או שימח אותו
אולי בת זוג שלו שימחה אותו? החמיאה לו? אולי סרטון מצחיק?
אולי משהו הצחיק אותו או שימח אותו
אולי בת זוג שלו שימחה אותו? החמיאה לו? אולי סרטון מצחיק?
לא זה נחמד שאנשים מחייכים ושמחים
זה כבר מקובל ולדעתי זה דווקא ממש חמוד
כאילו אני אחשוב כזה "איזה חמוד מעניין עם מי הוא מתכתב" ואמשיך הלאה
כאילו אני אחשוב כזה "איזה חמוד מעניין עם מי הוא מתכתב" ואמשיך הלאה
לא לדעתי
באותו הנושא: