תשובה אחת
שואל השאלה:
אח שלי התאום אמר שהוא יעזור לי אבל הוא בחיים לא מבין אותי אז אני לא סומך עליו

וגם בחופש הזה יש מחנ"ק של הצופים שאלה שהם קצת יותר חברים שלי יוצאים אליו אבל אחרי יש איזה משלחת בחו"ל שהגדוד שלי יוצא אבל לא כולם וחברים שלי לא

קיצר מה אתם הייתם עושים במצב שלי ?
ממש בא לי לדעת איך אתם ממליצים לי להמשיך
באמת אני רוצה ממש להשתנות ולא מצליח .
ומול אחרים אני שונה ממה שאני כאן ואף אחד לא רואה באמת מי אני כי אני קצת סגור
אנונימי
התחברות ל