10 תשובות
הא? זה ממש לא ככה..
לא, זה לא נכון.
יש בנות שפשוט לא יודעות לזהות מישהו רעיל, זה לא שהן אוהבות שהוא רע אליהן, להפך, זה פוגע בהן.
יש בנות שפשוט לא יודעות לזהות מישהו רעיל, זה לא שהן אוהבות שהוא רע אליהן, להפך, זה פוגע בהן.
כנראה לא פגשת את הבחורה הנכונה
כי יש להן דאדי אישיוז
ככ הרבה סיבות..
אתן לך עוד בנוסף למה שכתבו
אם הן רגילות לחיזורים, ליחס שנותן וודאות וביטחון כשמופיע מישהו שלא, זה הרבה יותר "מרגש" גם אם זה רעיל, המערכת ישר מתערערת
סיבה נוספת וקלאסית זה סוג של ולידציה, לככ הרבה כיוונים אבל בסופו של דבר כל הסיבות לדעתי האישית מתנקזות בעיניי לעניינים של ערך עצמי מעורער וכולי
אתן לך עוד בנוסף למה שכתבו
אם הן רגילות לחיזורים, ליחס שנותן וודאות וביטחון כשמופיע מישהו שלא, זה הרבה יותר "מרגש" גם אם זה רעיל, המערכת ישר מתערערת
סיבה נוספת וקלאסית זה סוג של ולידציה, לככ הרבה כיוונים אבל בסופו של דבר כל הסיבות לדעתי האישית מתנקזות בעיניי לעניינים של ערך עצמי מעורער וכולי
אנונימית
כי בנות לא אוהבות ילדים טובים ככה זה, תאמין לי שמאז שירדתי מהקטע הזה של להיות נחמד וטוב לבנות הולך לי פי 10 יותר טוב
אנונימי
אני אסביר לך לפעמים שבן אדם לא עונה זה מייצר אצל הצד השני תחושה מוזרה כזאת של להט ונסיון להשיג וזה ממש רעיל זה פסיכולוגי אבל זה לא בריא
אנונימית
הבנות שככה פשוט לא בריאות כלכך
זה פשוט קשר לא בריא ובגלל זה יש אנשים שנשארים בזוגיות רעילה
אנונימית
אני אישית מטרילה
בנות, אם מישהו מעצבן אתכן אטריל אותו גם swear
בנות, אם מישהו מעצבן אתכן אטריל אותו גם swear