8 תשובות
נשמע בן אדם טוב ואם היה מוצא חן בעיני כן
כן בטח
קשה לי עם אנשים רגועים
אני חייבת או שנדבר או שנעשה משהו אבל אני ושקט זה לא.
בלי קשר אם יש כימיה ואם לא הייתי בת 13 למה לא.
אני חייבת או שנדבר או שנעשה משהו אבל אני ושקט זה לא.
בלי קשר אם יש כימיה ואם לא הייתי בת 13 למה לא.
כן, הוא נשמע חמוד במבט ראשוני
אבל זה לא יספיק לי כדי לדעת לגמרי אם הייתי יוצאת איתו או לא
אבל זה לא יספיק לי כדי לדעת לגמרי אם הייתי יוצאת איתו או לא
נשמע חמוד למה לא
אי אפשר לשפוט על פי מה שכתבת
אבל אני אישית מעדיפה גברים שריריים יותר
אבל אני אישית מעדיפה גברים שריריים יותר
אנונימית
ישמצב
ברור
באותו הנושא: