4 תשובות
לא כזה נורא
שעה בסדר לגמרי בעיקר בחופש הגדול כשאין תלמידים שחוזרים בשעות האלה. כן יש רכבים אבל זה לא פקקים מטורפים
מושלם היה לי פעם ב6 בבוקר
התחברות ל