4 תשובות
לא כזה נורא
לא
שעה בסדר לגמרי בעיקר בחופש הגדול כשאין תלמידים שחוזרים בשעות האלה. כן יש רכבים אבל זה לא פקקים מטורפים
מושלם היה לי פעם ב6 בבוקר
באותו הנושא: