9 תשובות
גג יום יומיים
שואל השאלה:
ומה קרה אחרי זה?
אנונימי
אם היא אקסית מה יש לך לשלוח לה שהיא לא ענתה
אנונימית
שואל השאלה:
רציתי לשמוע מה שלומה
אנונימי
לא קרה לי כי אין לי אקסים :)
אבל בעיקרון כנראה היא סתם ענתה לך כי עלה בה געגוע או משהו זה ההסבר היחידי
אתה לא חייב להגיב לה..
אם סתם שלחת הודעה לשאול לשלומה וכבר עברו כמה ימים ועוד לא קיבלת תשובה, כנראה שהיא לא מעוניינת לחדש אינטרקציה. אם היא במקום יציב מול עצמה אל תצפה לתגובה
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא לצפות ?
אנונימי
קרה עם חברה טובה מפעם
חסמה איזה שנה ואז פתאום התחילה מלא לדבר איתי וחזרנו לדבר כמה חודשים (עכשיו אני שוב חסום..)
לא לשלוח הודעות לאקסים