2 תשובות
אז תיזמי את את ההודעות
אני כבר יצאתי ממערכת החינוך, ויש לי ניסיון בחופש מבוזבז, קודם כל, תנסי ליזום את ההודעות, מספר מפגשים בודדים, תרגישי את הווייב. אם את רואה שאין הדדיות, בכלל, אז תנסי לצאת למקומות לבד, בית קפה, חנויות, ים, לא משנה, אל תתני לעובדה שאין לך כרגע עם מי לצאת להפריע לך לצאת, כי את יכולה לצאת עם חברים ולהרגיש בודדה ולא שייכת, או לצאת לבד ולהינות וללמוד לכבד ולאהוב את עצמך
התחברות ל