תשובה אחת
אני אישית לא הייתי הולך לכזה דבר. להבנתי, היתרון המרכזי של תוכנית כזאת הוא הכיף. להיות במדינה זרה למשך כמה חודשים. יש לזה מקום, אבל העדפתי במהלך הלימודים להתמקד בלימודים ולא בחוויה הסטודטיאלית החברתית.

לא בדקתי אבל יפתיע אותי אם יש התאמות לדתיים. לרוב הם לא רוצים לקחת על עצמם כאב ראש מהסוג הזה ומעדיפים לגלגל אותו אלייך. הייתי בודק אם יש סניפים של חב"ד, jlic או hillel בקמפוסים שאת חושבת עליהם.
התחברות ל