התחברות
הרשמה
איבדתי את החוגר שלי ואת התעודת זהות שלי, האם אפשר ללכת לביקורופא עם רישיון נהיגה?
28 ביוני 2026, 18:53
תעודת זהות
משרד הפנים
חוקים
גיל 16
חיילים
תשובה אחת
לדעתי עדיף דרכון אם יש לך אבל רישיון נהיגה הוא תעודה מזהה קבילה בישראל אז לא אמורה להיות בעיה
M
MyNameIsAriel
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
איבדתי את התעודת זהות שלי..
איבדתי את התעודת זהות כנראה בבית אבל אני לא מוצאת, כדאי לי לעשות חדשה?
אם איבדתי את הארנק ויש לי תצלום של התעודת זהות ושל הרישיון נהיגה מותר לי לנהוג?
איבדתי את התעודת זהות שלי למרות שיש לי חוגר, אני אוכל להוציא חדשה רק כשאשתחרר??
מה לעשות אם איבדתי את התעודת זהות ואין לי שום מסמך מזהה?
איבדתי את התעודת זהות שלי בלשכת גיוס מה לעשות?
איבדתי את התעודת זהות שלי. מה לעשות?
איבדתי את התעודת זהות ועוד שבוע מסיימת מלווה לילה אני עדיין יכולה לנסוע נכון?
איבדתי את התעודת זהות, עולה כסף להוציא חדשה?
אם איבדתי את התעודת זהות שלי אני יכול להשתמש בחוגר במקום?
איבדתי את התעודת זהות שלי, כמה עולה לעשות חדשה?