9 תשובות
אחרי יום המאה נראלי מתחילים יותר לקבל אבל יש כאלה אצלי שקיבלו אחרי הצו ראשון שבוע אחרי לטיס
אנונימית
אפשר גם לבקש, בפניה למיטב
לפי החלונות מיונים של המחזור גיוס שלך, זה פחות קשור למתי שאת עושה את הצו הראשון
אני נגיד עשיתי את הצו הראשון יחסית מאוחר רק באוקטובר של יב וישר אחרי זה כבר בנובמבר התמיינתי לשחקים, בדצמבר לגאמא (כל זה עוד לפני יום המאה בכלל), קצת אחרי חיל האוויר ועכשיו אני מתמיינת לבסמח זה ממש משתנה
אחרי יום המאה
אפשר גם אחרי הצו ראשון לקבל מלא מיונים
אבל אחרי יום המאה מקבלים אפילו קצת יותר
שואל השאלה:
^מה גורם לזה שתקבל יותר מיונים לפני יום המאה?
אנונימי
תלוי איזה תפקידים אתה רוצה
אני נגיד קיבלתי שחקים וגאמא כי לא אכפת להם מיום המאה יש להם תהליך מיון ארוך משלהם והם מחפשים נתונים
תפקידים שהם יותר הדרכתיים נגיד הם רוצים לראות את הציונים שלך בהדרכה, פיקוד, טיפול באדם וכו
ויש עוד מיונים שנפתחים בשאלון העדפות שאתה מקבל רק אחרי יום המאה
^^לפי הציונים שקיבלת בצו ראשון ואם אפשר להתמיין לדברים האלה רק לפי הציונים של הצו ראשון
לפני יום המאה קיבלתי שחקים, תלפיות, גאמא סייבר, טיס, מקצועות המחשב בתקשוב, ייעודי לקצונה, מצילת בריכה, מערך פסיכוטכני, תצפיתנית, קרבי ולא זוכרת מה עוד (לא בקטע מתנשא אני פשוט מדגישה שלא חייב יום המאה להכל אבל בהחלט שווה למהר איתו)
שואל השאלה:
^לפי איזה מדדים קיבלת את כל הזימונים האלה?
אנונימי
התחברות ל