5 תשובות
זה ממש הרבה
.
אנונימי
זה בסדר
זה הרעבה , משמע הגוף נכנס למצב הישרדות ולא מפרק את האוכל כראוי כדי לשמור על אנרגיה
זה אומר שגם אם את תרדי קצת במשקל את תעלי הכל חזרה ברגע שתשני את הדיאטה החולנית הזאת אפילו מעט
ושלא נדבר על האפטיות, אובדנות, בידוד חברתי, עצב לא נורמלי והדאונים שזה מביא איתו
אבל מה שבא לך
אנונימית
שואל השאלה:
^ אני לא אוכלת 450 קלוריות ביום, אני בגרעון של 450 זאת אומרת שאכלתי 450 פחות ממה שהגוף שלי שרף היום אבל אם זה היה המצב אז את צודקת
אנונימית