10 תשובות
רק למי שהנתונים שלו מתאימים לזה
רק למי שהנתונים
לחלק אבל מלא מקבלים
מי שקיבל דפר 60 ומעלה
שואל השאלה:
קיבלתי 40 וקיבלתי הודעה^
אנונימית
וואלה? זה חדש, מה הם נתוני יום המאה שלך?
שואל השאלה:
לא עשיתי יום המאה, רק צו ראשון
אנונימית
אה אז ממש מוזר כי בדרך כלל שולחים למי שדפר 60 ומעלה ונתוני יום מאה טובים אבל יפה שעדיין קיבלת
שואל השאלה:
למה זה טוב למי ששולחים ?
אנונימית
אפשר להגיד, למי שיש דפר 60 ומעלה וציוני יום המאה טובים מקבל את זה.
דפר 60 נחשב מעל הממוצע אז זה ללא ספק טוב למי ששולחים
התחברות ל