10 תשובות
רק למי שהנתונים שלו מתאימים לזה
רק למי שהנתונים
לחלק אבל מלא מקבלים
מי שקיבל דפר 60 ומעלה
שואל השאלה:
קיבלתי 40 וקיבלתי הודעה^
קיבלתי 40 וקיבלתי הודעה^
אנונימית
וואלה? זה חדש, מה הם נתוני יום המאה שלך?
שואל השאלה:
לא עשיתי יום המאה, רק צו ראשון
לא עשיתי יום המאה, רק צו ראשון
אנונימית
אה אז ממש מוזר כי בדרך כלל שולחים למי שדפר 60 ומעלה ונתוני יום מאה טובים אבל יפה שעדיין קיבלת
שואל השאלה:
למה זה טוב למי ששולחים ?
למה זה טוב למי ששולחים ?
אנונימית
אפשר להגיד, למי שיש דפר 60 ומעלה וציוני יום המאה טובים מקבל את זה.
דפר 60 נחשב מעל הממוצע אז זה ללא ספק טוב למי ששולחים
דפר 60 נחשב מעל הממוצע אז זה ללא ספק טוב למי ששולחים
באותו הנושא: