התחברות
הרשמה
למה יש את השם מלכה לבת אבל אין את השם מלך לבן?
28 ביוני 2026, 18:06
למה
שם
3 תשובות
כי זה מוזר
M
Moonlightbea
זה כמו שתשאלי למה לבנות קוראים נוגה אבל לבנים לא קוראים nga
~
~Simposter~
יש את השם בן לבנים ואין את השם בת לבנות
שיסתפקו
ה
הייטרית של סטיפס
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
למה יש דבר כזה אישה לאישה מלכה אבל אין דבר כזה לבנים?
למה לאלוהים שלנו אין שם, כי לנוצרים ולמוסלמים יש (אללה וישו) אז למה לשלנו אין שם?
למה יש בנים עם השם בן אבל אין בת עם השם בת?
למה יש תחרות מלכת היופי אבל אין תחרות מלך היופי?
למה יש בנים עם השם בן אבל אין בת עם השם בת?
אני צריך שמות למלכים ישראלים, אבל לא שמות/מלכים מהתנ"ך (לא שמות כמו דוד, שאול ושלמה)
למה לבנים יש שם 'בן' אבל לבנות אין את השם 'בת'
למה בנות שמות איפור אתן לא בטוחות באיך שאתן נראות או שזה בשביל ללכת עם הזרם?
למה יש תחרות מלכת היופי לנשים אבל אין תחרות מלך היופי לגברים?
למה יש אנשים בשם סתיו או אביב אבל אין בשם של חורף או קיץ?
למה לבנות שיש שיער מתולתל קוראים מתולתלות, אבל למי שיש שיער חלק/גלי אין שם כזה??!!