2 תשובות
שואל השאלה:
אח שלי התאום אמר שהוא יעזור לי אבל הוא בחיים לא מבין אותי אז אני לא סומך עליו
וגם בחופש הזה יש מחנ"ק של הצופים שאלה שהם קצת יותר חברים שלי יוצאים אליו אבל אחרי יש איזה משלחת בחו"ל שהגדוד שלי יוצא אבל לא כולם וחברים שלי לא
קיצר מה אתם הייתם עושים במצב שלי ?
ממש בא לי לדעת איך אתם ממליצים לי להמשיך
באמת אני רוצה ממש להשתנות ולא מצליח .
ומול אחרים אני שונה ממה שאני כאן ואף אחד לא רואה באמת מי אני כי אני קצת סגור
אח שלי התאום אמר שהוא יעזור לי אבל הוא בחיים לא מבין אותי אז אני לא סומך עליו
וגם בחופש הזה יש מחנ"ק של הצופים שאלה שהם קצת יותר חברים שלי יוצאים אליו אבל אחרי יש איזה משלחת בחו"ל שהגדוד שלי יוצא אבל לא כולם וחברים שלי לא
קיצר מה אתם הייתם עושים במצב שלי ?
ממש בא לי לדעת איך אתם ממליצים לי להמשיך
באמת אני רוצה ממש להשתנות ולא מצליח .
ומול אחרים אני שונה ממה שאני כאן ואף אחד לא רואה באמת מי אני כי אני קצת סגור
אנונימי
תישאר עם חברים שלך דבר ראשון
גם מי שככה חבר שלך הוא חבר שלך ואם צריך גם תשלח להם הודעות ותתקשר ותקבע גם להיפגש
בקשר לצופים שזה גם אחלה דרך להתחבר עם אנשים תלך ותצא למחנה ותתחבר עם אנשים ואם אתה שואל אותי תצא גם למשלחת הזאת
גם מי שככה חבר שלך הוא חבר שלך ואם צריך גם תשלח להם הודעות ותתקשר ותקבע גם להיפגש
בקשר לצופים שזה גם אחלה דרך להתחבר עם אנשים תלך ותצא למחנה ותתחבר עם אנשים ואם אתה שואל אותי תצא גם למשלחת הזאת
באותו הנושא: