6 תשובות
תלוי כמה סעיפים יש בשאלה.
אינטגרל הוא בדרכ סעיף מורכב יחסית, על כן מניח שהניקוד גבוה.
סביבות 4-5 נק', לא חושב שמעבר
אינטגרל הוא בדרכ סעיף מורכב יחסית, על כן מניח שהניקוד גבוה.
סביבות 4-5 נק', לא חושב שמעבר
שואל השאלה:
נגיד יש סעיפים א-ו , סעיף ו הוא מציאת אינטגרל
נגיד יש סעיפים א-ו , סעיף ו הוא מציאת אינטגרל
אנונימית
תלוי מה שאלו בשאר הסעיפים ומה דרגת הקושי שלהם.
כאמור, בדרכ סביבות 4-5 נק'
כאמור, בדרכ סביבות 4-5 נק'
שואל השאלה:
אז אני מבושלת אם אני לא מצליחה לפתור אינטגרלים?
אז אני מבושלת אם אני לא מצליחה לפתור אינטגרלים?
אנונימית
תראי, ב-471 יש בדרכ סעיף אחד הכולל אינטגרל.
ב-4 יחל האינטגרלים סבירים, לא מסובכים מדי.
אולי כדאי שתנסי בכ"ז, לפחות מציאת שטחים.
במקרה הגרוע ביותר, תאבדי 4 נק'.
לא סוף העולם.
את לא חייבת לענות על כל החקירות.
ממליץ לענות על שאלת הקיצון.
היא בדרכ קלה יותר.
גם התפלגות נורמלית וטריגו נושאים סבירים ב-4 יחל.
תבני תוכנית עבודה נכונה ושקולה - ותצליחי.
בל נשכח שכל שאלה שווה 22 נק'.
הקלה פנטסטית..
לדעתי, את בכלל לא "מבושלת"...
ב-4 יחל האינטגרלים סבירים, לא מסובכים מדי.
אולי כדאי שתנסי בכ"ז, לפחות מציאת שטחים.
במקרה הגרוע ביותר, תאבדי 4 נק'.
לא סוף העולם.
את לא חייבת לענות על כל החקירות.
ממליץ לענות על שאלת הקיצון.
היא בדרכ קלה יותר.
גם התפלגות נורמלית וטריגו נושאים סבירים ב-4 יחל.
תבני תוכנית עבודה נכונה ושקולה - ותצליחי.
בל נשכח שכל שאלה שווה 22 נק'.
הקלה פנטסטית..
לדעתי, את בכלל לא "מבושלת"...
שואל השאלה:
תודה רבהה
תודה רבהה
אנונימית
באותו הנושא: