התחברות
הרשמה
ביום שלישי יש לי מסיבת סיום של השירות הלאומי אבל אני גם רוצה ללכת לסופר אז מתי יום שלישי או רביעי??
מה דעתם כדאי לי??
28 ביוני 2026, 17:16
שירות לאומי
מסיבת סיום
2 תשובות
רביעי
M
Misheohasuv
או שתלכי לסופר לפני או שתלכי כבר יום אחרי. תראי לפי ההספק שלך באותו יום...
# Someone #
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
חברות שלי עשו מסיבת סיום לבנות שירות שלנו והן לא הזמינו אותי, לכתוב לאחת מהן משהו?
יש לי מסיבת סיום ביום שלישי אתם חושבים שיבטלו?
אם יש לי מסיבת סיום ביום רביעי אתם חושבים שהיא תתבטל?
יש לי מסיבת סיום ביום רביעי (פירוט למטה)
יש לי מסיבת סיום של כיתה ו' ביום רביעי...
יש לי חצקון ויש לי מסיבת סיום היום
ביום שלישי הזה יש לי מסיבת סיום אני מסיימת יסודי אבל אחרי המסיבת סיום כאילו עדיין יש לימודים לבוא?
ביום רביעי יש בגרות אחרונה וב15.6 מסיבת סיום..
פרום זה מסיבת סיום או שיש מסיבת סיום ויש פרום
יש לי מסיבת סיום ביום שני
כל הכיתה קובעת את מסיבת הסיום ביום שישי ויוצא שבגלל זה שני דתיים לא יגיעו