התחברות
הרשמה
איך אני מערער את חלק מהציונים של יום המא"ה?
בעקרון רק בחלק של הזום קיבלתי ציונים גרועים
28 ביוני 2026, 17:16
יום המא"ה
גיוס
ערעורים
תשובה אחת
צריך לפתוח פנייה באתר מתגייסים עם פירוט של איזה ציונים אתה רוצה לשפר ומה הסיבה
N
Not me:)
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אם אני מערער על יום המאה כל אלה שיהיו איתי בזום הם גם כאלה שערערו?
למה אף אחד לא מערער על החוק
אלו ציוני יום המאה שלי, אני אוכל לניות מפקדת או שכדאי לי לערער על חלק מהציונים?
אם אני מערער על יום המאה כל מי שיהיה איתי בזום זה גם כאלה שערערו?
למי מערערים על הורדת נקודות אמינות בלי סיבה מוצדקת?
גם אותכם אנשים פה מערערים לפעמים בשאלות?
נאמנים אתם מפחדים לפעמים למחוק דברים או מערערים אם צריך למחוק משהו?
הייתם מערערים על מגן 97?
איך מערערים לחיל מודיעין חמן?
עשיתי יום המאה ואני לא מרוצה מהציונים שלי בכלל ורוצה לערער. יש הגבלה על כמה נושאים אני יכולה לערער?
איך מערערים??