7 תשובות
אפשר לשאול בת כמה את אם קיבלת זימון? כי אני כן מעוניינת להתמיין אבל לא קיבלתי זימון ויש לי את הנתונים המתאימים
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו סיימתי יב ואני מהקטנים בשנתון בנובמבר אז אם הגיוס שלך הוא יולי עד נובמבר 27 החלון מיונים שלך הוא בינואר הבא ואם עד אפריל 28 זה כבר יולי הבא
המחזור מיונים של עכשיו זה אם את מהאחרונים של יב
אנונימית
אה הבנתי אז כאילו אם נגיד התאריך גיוס שלי באוקטובר של 27 אז החלון מיונים שלי עוד חצי שנה?
שואל השאלה:
כן
אנונימית
חותמים שם על הסכם סודיות אז רוב הסיכויים שלא תמצאי מישהו שמוכן להגיד לך,
ממליצה פשוט לחפש באינטרנט והמידע שיש זה מה שמותר לספר
שואל השאלה:
אני יודעת אבל זה הקטע שאין מידע באמת חיפשתי
אני לא מחפשת שיגידו לי עכשיו דברים סודיים ברמה של בדיוק מה היו השאלות רק כיוון של מה בערך הסגנון כדי לדעת למה להערך
אנונימית
זה מיון הרבה יותר קליל מהמיון הראשון, באמת אין לך מה לדאוג
אנונימי
התחברות ל