5 תשובות
תורידי אפליקציה
עושים המון מבחנים באפליקציות, בודקים אח"כ במה טעית ומתרגלים לפי הנושאים
חורשים על השאלות באפליקציה
ואם יש נושאים שאת רואה שאת טועה בהם שוב ושוב לכי לשיעור של אותו הנושא ותלמדי אותו מההתחלה ועד הסוף ואז תעשי שאלות עליו
אפליקציה של תאוריה
באותו הנושא: