9 תשובות
כמובן להתקשר לדחות. אל תבריזי, זה יצור עלייך רושם ראשוני לא טוב.
תתקשרי לדחות אין דבר כזה פשוט לא לבוא ויידחו לך זה צו ראשון
יוציאו לך צו אי יציאה מהארץ וחרטא כזה
יוציאו לך צו אי יציאה מהארץ וחרטא כזה
שואל השאלה:
חבל שאני לא חרדייהה
(סתם אני רוצה להתגייס)
חבל שאני לא חרדייהה
(סתם אני רוצה להתגייס)
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי אבל אם אני מתקשרת מה להגיד להם? הם שואלים מדוע? (אין לי סיבה)
אוקיי אבל אם אני מתקשרת מה להגיד להם? הם שואלים מדוע? (אין לי סיבה)
אנונימית
שואל השאלה:
אני יכולה לעבוד עליהם ולהגיד שיש לי חופשה משפחתית על התאריך הזה?
אני יכולה לעבוד עליהם ולהגיד שיש לי חופשה משפחתית על התאריך הזה?
אנונימית
פשוט תגידי תאמת שלא מילאת שום טופס עדיין, עדיף מאשר לשקר ואז שיתפסו אותך בשקר
יש לך סיבה לדחייה, אין לך את הטפסים, תשלחי פניה לדחות וכשהם מתקשרים תגידי שעדיין אין לך את הטפסים הרפואיים ושאת רוצה להגיע מוכנה לצו ולא לבזבז שם את הזמן. הם יתנו לך.. (תרשמי את זה גם בפניה אבל בכללי הם לפעמים שואלים גם בטלפון) ככה אני דחיתי ולא היה לי בעיות
שואל השאלה:
ולכמה זמן דחו לך?^
ולכמה זמן דחו לך?^
אנונימית
אני לא ממש זוכר אבל לפחות בחודש, בעקרון בכמה זמן ידחו לך זה תלוי בתאריכים שיש להם.. כשיתקשרו אליך מהפניה ישאלו אותך אם את יכולה בתאריך מסוים.. תשלחי את הפניה כמה שיותר מוקדם אבל כי לפי דעתי אם תשלחי עכשיו הם יתקשרו מחר בהכי מוקדם אז אל תחכי עם זה
באותו הנושא: