12 תשובות
אני
אני לא בוכה ליד אנשים וכל הזמן זה בבית בחדר
אני לא בוכה ליד אנשים וכל הזמן זה בבית בחדר
כן, יש מלא
שואל השאלה:
למה זה ככה?
למה זה ככה?
אנונימית
לא מול אנשים, סתם בחוץ דווקא כע
גם אני
^^^אצלי אישית זה בעיקר יושב על פחד משפיטה
אני מניח שלכל אחד יש את הסיבות שלו
אני מניח שלכל אחד יש את הסיבות שלו
אני
כי אני לא סובלת שמרחמים עליי
כי אני לא סובלת שמרחמים עליי
אנונימית
כי לא מרגישה בנוח מספיק
פעם אני
עכשיו אני שמה ***
בכי זה לא סימן של חולשה, זה סימן של אנושות
אבל אולי ליד חברות כן אכפת לי כי אין כח לענות לשאלות
אבל למה זה ככה? כי בכי מצטייר כחולשה אולי לפעמים
עכשיו אני שמה ***
בכי זה לא סימן של חולשה, זה סימן של אנושות
אבל אולי ליד חברות כן אכפת לי כי אין כח לענות לשאלות
אבל למה זה ככה? כי בכי מצטייר כחולשה אולי לפעמים
אזור להראית חולשה בפומבי
שואל השאלה:
אבל זה אוטומטי גם אם אני רוצה זה פשוט לא עןבד
אבל זה אוטומטי גם אם אני רוצה זה פשוט לא עןבד
אנונימית
מנגנון בתת מודע שכבייכול המוח שלך רואה את זה כפגיעה/משו שיזיק אז הוא לא מאפשר את זה ^
באותו הנושא: