5 תשובות
זה לא בריא ומוריד לא משנה בן או בת, בסוף ההתנהגות הזאת משפיעה גם כלפי הסביבה - זה לא נעים להיות לייד מישהו כזה אובססיבי לעצמו.
בעיניי גם לבנים וגם לבנות להיות אובססיבי למראה זה לא בריא
בתור גבר כן
גבר שמודע לעצמו הוא חי בסרט טוב? זה תלוי בסיטואציה אני חושב כי לפעמים אני גם מודע לעצמי
בתכלס כל בן אנוש ככה.
אבל שאני לחוץ אני לא מודע לעצמי
גבר שמודע לעצמו הוא חי בסרט טוב? זה תלוי בסיטואציה אני חושב כי לפעמים אני גם מודע לעצמי
בתכלס כל בן אנוש ככה.
אבל שאני לחוץ אני לא מודע לעצמי
שואל השאלה:
^ ברור שכל אחד מודע לעצמו וזה חשוב
אבל אני מתכוונת לזה שזה הדבר היחיד שהוא מדבר עליו ואני לא מגזימה
והדבר היחיד שהוא מעלה לאינטרנט זה כאילו שהוא "בוחן" את המראה והתווי פנים שלו
^ ברור שכל אחד מודע לעצמו וזה חשוב
אבל אני מתכוונת לזה שזה הדבר היחיד שהוא מדבר עליו ואני לא מגזימה
והדבר היחיד שהוא מעלה לאינטרנט זה כאילו שהוא "בוחן" את המראה והתווי פנים שלו
אנונימית
מבין מבין מכיר את זה
גם יצא לי לצאת עם אישה כזאתי, בסופו של דבר אפשר להעיר אבל זה לא עוזר.
אני חושב שאת מדברת על lookmaxxing
וזה חרא אני יודע..אל תהיי עם אחד כזה, מי שתתחתן איתו ותהיה בהריון ממנו תתבאס
גם יצא לי לצאת עם אישה כזאתי, בסופו של דבר אפשר להעיר אבל זה לא עוזר.
אני חושב שאת מדברת על lookmaxxing
וזה חרא אני יודע..אל תהיי עם אחד כזה, מי שתתחתן איתו ותהיה בהריון ממנו תתבאס
באותו הנושא: