4 תשובות
אל תחפש זוגיות בשביל זה כי זה לא פייר לצד השני
אנונימית
זאת לא סיבה טובה כדי להיות בזוגיות
וגם את לא תהיי מאושרת כשתהיי בזוגיות
לא ממש לא
אסור להכנס לזוגיות כשקשה
וכואב
צריך למצוא שלווה ומנוחה ואז
אתה לא תצליח לשרוד יום אחד
הקטע בזוגיות הוא שהיא לא פלסטר, היא לא משהו שיכול לרפאות את כל התסביכים או הקשיים שאתה חווה כרגע, זאת כבר עבודה שלך עם עצמך. ולהיכנס לזוגיות *בגלל* הקשיים שלך לא תועיל לא לך ויכול בטווח הארוך לפגוע יותר בבת/בן זוג הפוטנציאלי שלך
התחברות ל