9 תשובות
גדולים, אוביאסלי
שואל השאלה:
איזה שנתון את ?
אנונימית
גדולים אני גם 2008 חחח
שואל השאלה:
הבנים או הבנות ?
אנונימית
אני במוסד חרדי ....
היה רק בנים
אני בדיוק מסיימת תיכון (עולה לט')
ואני יכולה לומר שהם נראים גדולים.
אנונימית
גדולים
התחברות ל