3 תשובות
לא
לא, למה שזה יהיה מביך?
אם יש לה חבר אז זה יכול להיות בעייתי שתטוסו רק שניכם
אבל אם לא אז נראלי זה סבבה
אבל אם לא אז נראלי זה סבבה
באותו הנושא: