2 תשובות
שמן קיק
מה לא לעשות:
לא לשים ג'ל
לא לשים קרם
לא להשתמש במכונות
מה לא לעשות:
לא לשים ג'ל
לא לשים קרם
לא להשתמש במכונות
פשוט עזבי את המחליקים
אין באמת בעיה עם קרמים אם השיער שלך לא ממש חלק אין מה לעשות וצריך לסדר אותו נורמלי איכשהו
את יכולה פשוט להשתמש בשמן קיק או לקנות שמפו שאמור לעודד צמיחה אני נגיד משתמשת בסדרה החומה של לוריאל כמה שבועות ובינתיים היא ממש טובה
השיער שלי ארוך ממש עובר את התחת וזה מה שעבד לי
אין באמת בעיה עם קרמים אם השיער שלך לא ממש חלק אין מה לעשות וצריך לסדר אותו נורמלי איכשהו
את יכולה פשוט להשתמש בשמן קיק או לקנות שמפו שאמור לעודד צמיחה אני נגיד משתמשת בסדרה החומה של לוריאל כמה שבועות ובינתיים היא ממש טובה
השיער שלי ארוך ממש עובר את התחת וזה מה שעבד לי