2 תשובות
דווקא נשמע לגיטימי להעלות בהודעה/בטלפון ולהוריד את הנושר מכם כבר כדי להנות כמו שצריך בדייט, אבל אם את יודעת שהוא סופר עמוס בחול ולא יוכל לתקשר את זה איתך טוב מרחוק אז עדיף לדעתי אחרי הדייט אם יש לכם זמן או ממש בהתחלה שלו אם את מאמינה שזה עיניין של שיחה קצרה יחסית
אולי שיחת וידאו תלוי מה מפריע לך אבל כל עוד משהו מפריע לך ממש בדרך כלל הוא ישים לך שאת יותר כבויה וכזה וינסה להבין לבד ולהיות במחשבות