התחברות
הרשמה
אני לומד לתאוריה, ויש מבחנים שבהם אני מקבל 4 טעויות ומבחנים שאני מקבל בהם 10 טעויות או יותר מה לעשות ?
28 ביוני 2026, 15:20
תיאוריה
תיאוריה לנהיגה
נהיגה
לימוד נהיגה
תאוריה
3 תשובות
להמשיך ללמוד עד שאין טעויות א רק 1 2
(
( )(@_@)
להמשיך ללמוד ולנסות עד שיוצא לך בלי טעויות/כמות מינימלית
P
Protagonist
להמשיך לתרגל
ח
חילי החילזון
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
מתי מקבלים את התשובות למבחן בתאוריה?
אני רוצה לעבור מבחן תאוריה , איך לומדים למבחן הזה?
למה יש אנשים שלומדים שעתיים למבחן ומקבלים 100 ואנשים שלומדים שבועיים ובקושי עוברים?
נגיד ואתם לומדים חומר למבחן למתמטיקה הבנתם הכל , אתם מקבלים ציון גבוה אבל אחרי המבחן
איך לומדים תאוריה?, לומדים תתמרורים ואז עושים מלא מבחנים עד שלומדים באפליקציה?
איך זה הגיוני שבערב אני מקבל נכשלים במבחני תאוריה (באינטרנט) אבל בבוקר אני עובר אותם?
מה יותר קשה השאלות בתאוריה שלומדים בטלפון או המבחן תאוריה האמיתי?
מתי אני אמור לקבל תשובה למבחן תאוריה דרך בית ספר?
איך קוראים לאפליקציה שלומדים לתאוריה עם המבחנים ?
תוך כמה זמן מקבלים תשובות של מבחן תאוריה דרך בית ספר?
תוך כמה זמן מקבלים תוצאות למבחן הדמיה לתאוריה ?