התחברות הרשמה

עשיתי טסט והכל הלך מושלם חוץ מקטע שהייתי צריכה להכנס לצומת שאין לי נתיב ואני צריכה לעצור אם מגיע רכב משמאל המשך למטה

בקיצור הגיע אוטובוס והאטתי ממש לפני וגלשתי שהוא יעבור כי משמאל היה להם אדום, אני והבוחן עשינו באותו הזמן ברקס השאלה אם הוא יעביר על דבר כזה?
28 ביוני 2026, 15:17
טסטרשיון נהיגהנהיגה    
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
עשיתי עכשיו טסט הכל, אבל הכל היה מושלם, והבוחן ממש נחמד אך שהייתי לפני מעבר חצייה בא מימיני הולך רגל
אני וידיד שלי נפגשנו היום והכל היה מושלם מושלם מושלם
עשיתי טסט והכל היה מושלם
הוא מושלם והכל אבל הוא רוקד בלט מקצועי מאז שנולד.
חבר שלי מושלם והכל אבל...
אני חי כמו תינוק בעולם אני בצינוק כמו תינוק בעולם הכל מושלם הכל מושלם כולנו תינוקים
אני בקטע שלו הוא פשוט מושלם והוא בקטע שלי גם ואני לא מאמינה שזה קורה לי
מישהו שהייתי איתו בקטע ממש פעם והפסקנו לדבר והכל כי התרחקנו שלח לי כזה בטיקטוק סרטון
למה לכל החברים שלי כאלה חיים יפים וחתיכים וחיים מושלמים והכל ושלי לא הכל מקסים ומושלם
יש כאן מישהי שהיה לה טוב בסכה עם חבר שלה שהיה 'מושלם' אפשר לומר..
מה לעשות אם אנחנו בקטע והכל מושלם אבל