התחברות
הרשמה
עשיתי גוונים לפני שלושה שבועות ואני חייבת לחדש שורש דחוף. הגוונים הם בעיקר במסגרת ומקדימה ואני חייבת רק לחדש קצת מאחורה
זה יהרוס לי את השיער ממש?? או שאפשר?
28 ביוני 2026, 15:09
צביעת שיער
גוונים בשיער
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
עשיתי בייביסיטר לפני שלושה שבועות (בבקשה תכנסו)
עשיתי הליקס לפני שלושה שבועות
עשיתי לק ג'ל לפני שלושה שבועות
בנות תגידו עשיתי ציפורניים לפני שלושה שבועות לעשות שוב השבוע?
עשיתי עגיל בטבור לפני שלושה שבועות בערך ועדיין יש לי אדום מסביב והפרשות זה לגיטימי?
אם עשיתי הליקס לפני שלושה שבועות בערך
אני עשיתי לק ג'ל אצל מישהי ועברו שלושה שבועות וזה ירד לפני יומיים.
עשיתי קעקוע לפני שלושה שבועות אחרי כמה זמן מותר לגלח את האיזור?
אם עשיתי עגיל באף לפני שלושה שבועות בערך
עשיתי גוונים לפני שבועיים ואני עושה היום החלקה יהרס לי הגוונים?
עשיתי עגיל רביעי לפני שלושה שבועות ויצאה בו גולה כזאת מה לעשות?