8 תשובות
נה זה השאלה הזאת?
לאיזה סיטואציה ברו נקלע
אנונימית
בועטת בו אם הוא מסכן אותי
אני מניחה שאני פשוט אבעט לו בקצות האצבעות והוא כבר יפול למטה לבד.
אם אני מדמיינת את הסיטואציה נכון
אנונימית
אעשה פו
שואל השאלה:
^^ למה לבעוט כשאפשר לדרוך?
אנונימי
^כשאתה דורך אתה תופס לו את היד והוא עדיין יכול להחזיק.
אבל אם אתה בועט הוא כבר עוזב מעצמו
אנונימית
שואל השאלה:
ואם הוא תופס חזק בקצה הצוק?
אנונימי
התחברות ל