התחברות
הרשמה
אני אמורה לעשות קאטסיטר לכל חודש יולי והוא הציע לי על זה 600. אתם חושבים שזה נמוך מידיי או בסדר?
אני רוצה לבקש ממנו יותר כי זה יוצא ליום 20 ש'ח ולשעת בייביסיטר שאני עושה להם כבר שנה הוא נותן 40..
28 ביוני 2026, 14:48
חתולים
דוגיסיטר
2 תשובות
נמוך מידי, בקשי תשלום גבוה יותר.
י
ילד-כוכב
זה ממש קצת
S
SnappyCat
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
זה מוזר לקרוא לילדה יולי אם היא לא נולדה בחודש יולי?
תחלתי לעבוד באמצע חודש יולי והיום העשירי לחודש וזה יום שבת מתי אמורה להכנס המשכורת?
עם הייתי אמורה לקבל מחזור ב20 ליולי זה הגיוני שאני אקבל החודש?
אני אמורה להתגייס ביולי 2021, מתי אני אמורה לקבל שיבוץ סופי?
נולדתי בחודש יולי (בת 16) באיזה חודש אני אמורה להתגייס?
אני עם גשר מפברואר 2019 (בערך שנה וארבע חודשים) ואני אמורה להוריד אותו בראשון ליולי כנסו
אם אני אמורה לקבל מחזור ב29 לחודש וב2 ליולי אני רוצה לנסוע לראשון יהיה לי מחזור?):
מזל אסטרולוגי של חודש יולי - איזה מזל זה יוצא אם נולדתי בעשירי ביולי?
זה מוזר לדעתכם לקרוא לילדה יולי למרות שהיא לא נולדה בחודש יולי?
אפשר לדחות צו ראשון? כי אני אמורה לקבל בחןדש יולי אבל כל חודש יולי אני לא אהיה בארץ
אם אני כבר אמורה לקבל מחזור ב20 ליולי ולא קיבלתי זה הגיוני שאני יקבל החודש?