4 תשובות
לא.
כי אם מדובר בלהביע ביקורת ופשוט מישהו מביע משהו שהצד השני מפרש כשלילי- זה לא נחשב למשהו רע. לכל אחד מותר להביא דעה.
כי אם מדובר בלהביע ביקורת ופשוט מישהו מביע משהו שהצד השני מפרש כשלילי- זה לא נחשב למשהו רע. לכל אחד מותר להביא דעה.
זה כבר קיים עם לשון הרע
לתת קנס יכול להיות אחלה ככה אנשים פחות יעזו לקלל ולהשפיל
לא. חופש הביטוי.
באותו הנושא: