5 תשובות
למה זה בחמות ואין תגובות, בכל מקרה תמצא מקום עבודה אחר
אנונימית
תנסה להוריד את הראש כמה שיותר ולהביא אישור רופא כי טיפוסים כאלו אוהבים להרגיש כאילו הם שולטים ובהצלחה למצוא עבודה חדשה
אם אתה מרגיש לא טוב ומפחד לעדכן את המנהל שלך - אז אני מצטערת לבשר לך אבל שום דבר לא ישכנע אותי שאתה צריך להישאר בעבודה הזו.
אתה בן 23 אתה כבר לא ילד, בגילאים שלנו הכל פתוח. לך למסעדות, לבתי קפה, אולם אירועים, משרדים בעיר שלך, מועצה , בתי ספר, פנימיות, כפרי נוער. הכל באמת פתוח. זה גם שנים לזהות את עצמך ולבדוק מה הכי מתאים לך.
כמובן אל תצא משם עד שאין לך תשובה חיובית, אבל אפילו עבודה זמנית עדיפה על לעבור מסכת חרדות מהבוסים.
ככה לפחות אני חושבת
אני בגילך ויכולה להעיד שעבדתי בכל כך הרבה תחומים ומודה על זה כל כך לה'. אם זה במשרד, אם זה במסעדה, בהדרכת נוער , בבתי ספר, בקייקים.. ובכל עבודה למדתי משהו על עצמי ולמדתי למה אני מתחברת ולמה אני כרגע לא רואה שום סיבה שאחזור.
אל תפחד מכלום. יש מקומות שמתחננים לעובדים, רק תגביר קצת קצב ואל תעצור את עצמך בגלל פחד להתחיל מחדש כי לפעמים רק ככה אנחנו מגלים את עצמנו.
בהצלחה רבה
אתה בן 23 אתה כבר לא ילד, בגילאים שלנו הכל פתוח. לך למסעדות, לבתי קפה, אולם אירועים, משרדים בעיר שלך, מועצה , בתי ספר, פנימיות, כפרי נוער. הכל באמת פתוח. זה גם שנים לזהות את עצמך ולבדוק מה הכי מתאים לך.
כמובן אל תצא משם עד שאין לך תשובה חיובית, אבל אפילו עבודה זמנית עדיפה על לעבור מסכת חרדות מהבוסים.
ככה לפחות אני חושבת
אני בגילך ויכולה להעיד שעבדתי בכל כך הרבה תחומים ומודה על זה כל כך לה'. אם זה במשרד, אם זה במסעדה, בהדרכת נוער , בבתי ספר, בקייקים.. ובכל עבודה למדתי משהו על עצמי ולמדתי למה אני מתחברת ולמה אני כרגע לא רואה שום סיבה שאחזור.
אל תפחד מכלום. יש מקומות שמתחננים לעובדים, רק תגביר קצת קצב ואל תעצור את עצמך בגלל פחד להתחיל מחדש כי לפעמים רק ככה אנחנו מגלים את עצמנו.
בהצלחה רבה
תנסה אולי להשיג עבודה דרך השותף הזה שאתה גר איתו ,אולי יש לך חברים שמכירים
עדיף כמה שפחות להישאר שם במיוחד אחרי מה שאתה מתאר ,
יש מקומות שיש דרושים ומחפשים כל הזמן בגילך. זה לא בריא להישאר שם במצב הזה.
עדיף כמה שפחות להישאר שם במיוחד אחרי מה שאתה מתאר ,
יש מקומות שיש דרושים ומחפשים כל הזמן בגילך. זה לא בריא להישאר שם במצב הזה.
הייתי מתלוננת עליו להנהלה בכירה
אנונימית