התחברות הרשמה

מה לעשות אם היה לי יום המאה והיה צריך לעשות את המבחנים אבל התחיל הזום כבר אז הייתי צריכה לסגור את השניים האחרונים

לא התחלתי אותם או משהו פשוט לא יכולתי להתחיל כי היה את הזום הזה יתנו לי להשלים מתישהו או שזה פשוט יוריד לי את
הציון
28 ביוני 2026, 14:06
יום המא"היום המאהגיוס    
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
אם יום המאה לא חשוב לתפקידים מודיעיניים, למה צריך לעשות אותו?
יש לי עוד מעט יום המאה, מה צריך לעשות?
יש פה עוד מישהו שהיה צריך לעשות יום המאה והיה לו אזעקה בזמן המבחן?
יש לי יום המאה עוד יומיים יש למישהו הצעות מה יהיה שם ומה צריך לעשות/לדעת?
באיזה גיל צריך לעשות את יום המאה?
שאלת המאה: מישהו יודע מה אתה צריך לעשות שאנשים שרים לך " היום יום הולדת"?
צריך לעשות יום המאה גם אם קיבלתי פטור?
אם שחכתי לאשר השתתפות ליום המאה מה צריך לעשות
צריך לעשות יום המאה כדי לבקש/לקבל מיונים??
מה צריך לעשות כדי לקבל את הציונים האלה ביום המאה?
צריך לעשות יום המאה בשביל להתמיין ללוחמת מעברים??