20 תשובות
לא
זאת השאלה הכי מטופשת ששמעתי בכל החיים שלי
כן, מה ההבדל ביניהן?
אני אישית מגלחת, אבל אני לא רואה הבדל בין בנות שמגלחות לבין כאלה שלא
לא יודע מה זה אמור להביע אז כן
דעתנו שזה לא ענייננו
אני חושבת שהרבה יותר מסובך לגלח למטה ולפעמים אי אפשר להימנע מפיצעונים וכזה ... ולכן המון בנות מקפידות פחות למטה כי זה פשוט לא שווה את זה ותמיד נגמר לא טוב.
אנונימית
יש בנות שלא מגלחות למטה כי בשבילן להיות חלקה למטה זה להיות ילדה או מראה בובתי, וגם זה יותר בריא. לא הייתי מגדירה את זה אותו דבר. אבל בכל אופן, מה זה עניינך?
אנונימית
אני אשאל שאלה פשוטה:
למה זה עניין מה בחורה עושה עם השיער שלה והגוף שלה?
תעזבו אותנו בשקט ותתעסקו בלהעביר את היום שלכם.
לשאלה כן הם אותו דבר הבחירה אם לגלח לא משנה בחורה
למה זה עניין מה בחורה עושה עם השיער שלה והגוף שלה?
תעזבו אותנו בשקט ותתעסקו בלהעביר את היום שלכם.
לשאלה כן הם אותו דבר הבחירה אם לגלח לא משנה בחורה
אנונימית
לא וכן זה עדיין מגעיל לדעתי אבל שתעשה מה שבא לה
כן כי אין הבדל, גילוח לא משנה אישיות.
כן
אישית לא נמשך בכלל לשיערות במקומות האלה, אבל זכותה של כל אישה לעשות כרצונה עם הגוף שלה.
אנונימי
זה בנפרד לחלוטין , וזה ממש לא עניין של אף אחד מי מגלחת ומי לא, יכול להיות בזה העדפות בידיוק כמו שיש כאלו שנמשכים יותר לבלונדיניות או למתולתלות או למבנה גוף כזה או אחר.
כל אחת שתבחר מה שמרגיש לה טוב יותר ונעים יותר מול עצמה
כל אחת שתבחר מה שמרגיש לה טוב יותר ונעים יותר מול עצמה
לא לגלח זה דוחה די לנרמל את זה
^כל מה שקורה זה לטובה !!!
ולשאלה כן
ולשאלה כן
אנונימי
ממש לא
לא בכלל לא
לא
באותו הנושא: