7 תשובות
ממש לא מוזר גם אני ככה
דיי מוזר
אבל אני גם ככה לפעמים
אז פסדר
אבל אני גם ככה לפעמים
אז פסדר
מה מוזר מהממת?^
את לא מוזרה את פשוט די רגישה וזה בסדר
אם זה משהו שמפריע לך תמיד אפשר ללמוד למתן את זה ולהזכיר לעצמך שאת שווה וטובה יותר מכל מה שיגידו עלייך
אם זה משהו שמפריע לך תמיד אפשר ללמוד למתן את זה ולהזכיר לעצמך שאת שווה וטובה יותר מכל מה שיגידו עלייך
מה מוזר בזה? ^^
^סורי אבל מרגיש לי מוזר
ואני אומרת את זה גם על עצמי
אז מה הבעיה פה
זאת דעתי
ואני אומרת את זה גם על עצמי
אז מה הבעיה פה
זאת דעתי
זה לא מוזר בכלל גם אני הייתי ככה ועכשיו עובדת על זה.
לכל אחד יש אופי שונה אבל אופי אפשר לשנות. את זה כדאי לך לשנות כי זה מזיק לך.
את צריכה לבנות גב ועמוד שדרה וללמוד איך להישאר חזקה ויציבה במצבים כאלה ואם צריך גם לדעת איך להגיב (את לא צריכה לצעוק חזרה או משהו אבל אל תפחדי אם את רוצה לצעוק חזרה, אבל ללמוד איך לא להילחץ ולא לתת יותר מידי חשיבות למה שאמרו לך ופשוט להחליק)
לאף אחד אין זכות לפגוע בך
או לדבר אליך בחוסר כבוד.
בהצלחה אני מאמינה בך ❤
לכל אחד יש אופי שונה אבל אופי אפשר לשנות. את זה כדאי לך לשנות כי זה מזיק לך.
את צריכה לבנות גב ועמוד שדרה וללמוד איך להישאר חזקה ויציבה במצבים כאלה ואם צריך גם לדעת איך להגיב (את לא צריכה לצעוק חזרה או משהו אבל אל תפחדי אם את רוצה לצעוק חזרה, אבל ללמוד איך לא להילחץ ולא לתת יותר מידי חשיבות למה שאמרו לך ופשוט להחליק)
לאף אחד אין זכות לפגוע בך
או לדבר אליך בחוסר כבוד.
בהצלחה אני מאמינה בך ❤
אנונימית
באותו הנושא: