התחברות הרשמה

רק אני שמתי לב שאתמול בגמר האח הגדול גאיה לא הייתה?

28 ביוני 2026, 13:39
האח הגדולריאליטידיירתגאיהסוף העולם    
3 תשובות
כן
24/7Sylvia Plath
גם אני שמתי לב .. מעניין למה
Q
Quiin
כן גם אני שמתי לב מעניין למה היא לא הייתה
L
Liematar
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
גאיה הראל מהאח הגדול יפה?
מה אתם חושבים על גאיה מהאח הגדול?
לעוד מישהו מרגיש(האח הגדול) שעידן ממש בקטע של גאיה(מלאני)?
איך באח הגדול בפרק 3 גאיה יצאה מהבית והיא מופיעה בפרק 4 היא חזרה?
גאיה חוזרת היום לאח הגדול?
מה דעתכם על גאיה מהאח הגדול?
מה דעתכם על גאיה מהאח הגדול
למה גאיה מהאח הגדול ככ בלתי
זה לא קצת מוגזם שכולם יורדים על גאיה באח הגדול בגלל הגלידה?
לא הבנתי גאיה בסוף חזרה לבית האח הגדול ????
לעידן מהאח הגדול היה קראש על גאיה?