11 תשובות
כי את שואלת שאלות פעמיים
אנונימית
כי את קלה מדי להשגה.
או שאת פשוט לא הטעם שלהם.
או שאת פשוט לא הטעם שלהם.
כי את מביאה חברה לפגישה.
פשוט בשאלה הקודמת ראית שנתנו לך תגובות על זה ופה את השמטת את החלק.
פשוט בשאלה הקודמת ראית שנתנו לך תגובות על זה ופה את השמטת את החלק.
https://stips.co.il/ask/19510207
שואל השאלה:
מה הבעיה להביא חברה
מה הבעיה להביא חברה
אנונימית
הבעיה שאת גם מבקשת מהגברים שבדייט שיביאו חברים.
כל הקטע בדייט זה לבד להכיר אחד את השני.
כל הקטע בדייט זה לבד להכיר אחד את השני.
אולי בשאלה הקןדמת זאת הייתה החברה בעצם
אנונימית
חיפשת גבר, אז מה את מביאה חברה. מה היא פה לתמיכה רגשית? תתמודדי עם להיפגש איתו לבד את לא צריכה חברה איתך
לא זאת אותה אחת.
פשוט פה השמיטה את זה.
פשוט פה השמיטה את זה.
את לא סומכת עליו אז תשלחי מיקום למשפחה וחברות, וישימו עין עלייך לוודא שהכל בסדר, אם קורה משהו שולחים הודעה או מתקשרים. לא צריך להגזים, את גם הולכת למסעדה או בר עם אנשים לא לבית שלו
לא מביאים חברים לדיטיים
אנונימית
באותו הנושא: