16 תשובות
לא זה שווה ממש
יוצא 55 לספר, זה סביר
אנונימי
זה אחלה
{;
שווה ברמות איפו את קונה?
שואל השאלה:
^^אני לא יודעת אם אני אקנה אבל אני באתר של סטימצקי
אנונימית
זה ממש שווה לך תזמיני
זה בערך המחיר הרגיל לספרים אפילו טיפה יותר זול
הייתי ממליצה לך לקנות בירידים של סטימצקי יוצא יותר זול יחסית
אני קונה בדרך כלל מאתר שנקרא סיפור חוזר, ספרים יד שניה אבל באחלה מצב, ממליץ ממש (יצא לך חצי מחיר)
אנונימי
שואל השאלה:
^^אני לא אספיק למבצעים האלו
אני בחול, זה למה אני באתר
אנונימית
שואל השאלה:
^^תודה רבה :)
אנונימית
נראלי אחלה
שואל השאלה:
^^^^כל הספרים שאני רוצה לא במלאי :(
אנונימית
באסה:/
אנונימי
זה טובב
התחברות ל