התחברות
הרשמה
כשלא עונים לי לשיחה ושומעים "השיחה מועברת לתא הקולי" מה זה אומר? שניתקו לי? טלפון לא דלוק?
אשמח אם מישהו יפרט לי גם על השאר כמו "הלקוח אינו יכול לקבל את שיחתכם כרגע" ובכללי על כל צליל מהסוג הזה
סליחה על הבורות
28 ביוני 2026, 12:32
תא קולי
טלפונים
טלפון
מענה קולי
תשובה אחת
זה אומר שהשיחה מועברת לתא שבו אתה מקליט מה שרצית לאמר וזה נשלח אליהם
כן זה אומר שהם לא ענו לך
24/7Sylvia Plath
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
איך להתחיל שיחה עם מישהו אבל בצורה שלא תראה כאילו התכוונתי להתחיל איתו שיחה?
אני היחיד פה שלא טוב בלפתח שיחה ותמיד השיחה שלו היא מביכה
אם הורדתי מקליט שיחות ושומעים רק אותי מה זה אומר?
יש פה אנשים שלא יוזמים שיחות אבל זורמים כשיוזמים איתם שיחה?
מכירים את אלה שלא זורמים בשיחות? שואלים אותם שאלות, הם עונים ופה זה נגמר מבלי שהם טורחים להמשיך את השיחה.
להגיד בשיחה שאתה מרחם על מישהו (שלא נמצא בשיחה) זה פוגעני כלפיו?
כשמדברים באומיגל עם מישהו ושומעים פעמיים זה אומר שהוא מקליט את השיחה?
נושאי שיחה לדבר עם מישהו למקרה שלא היה שיחה?
הרמקול בשיחות של הגלקסי נהיה חלש ושומעים ממש חלש בשיחות מישהו הצליח לסדר את זה או אם שווה לתקן כזה דבר?
במצב שקט באייפון עדיין מקבלים ושומעים שיחות או שזה כמו בנא לא להפריע?
רציתי לבדוק אם גם הוא יזום שיחה איתי ושלא רק אני אתחיל את השיחות ביננו