8 תשובות
שניהם מניפולטיביים.
לא מניפולציה
אנונימית
לא, אם זה באמת יאכזב ויעציב אותו וזה נובע מתוך דאגה לבריאות שלה והיא מודעת לזה
כן זה מניפולציה והיא לא צריכה להיות עם בן אדם כזה. אם זה לא בסדר מבחינתו שהיא תישן לידו זה בסדר אבל לא צריך לגרום לה להרגיש רע עם זה.
לא? הוא דואג לה ולבריאות שלה
לא בהכרח, הוא מספר את מה שהוא מרגיש
זאת החלטה שלה
והוא לא מאיים עליה או מעניש אותה
זאת החלטה שלה
והוא לא מאיים עליה או מעניש אותה
לא, הוא פשוט אומר לה מה הוא ירגיש אם היא תעשן
לא כל אי הסכמה זה דגל אדום ורעילות
לא כל אי הסכמה זה דגל אדום ורעילות
כן באמת שטפו לאנשים את המוח עם כל הדגלים האדומים האלה
אנונימית
באותו הנושא: