התחברות
הרשמה
אם אני עושה יום המאה חוזר אבל עירערתי רק על הקבוצתי אני צריכה לעשות גם את הפסיכוטכני??
28 ביוני 2026, 11:49
יום המא"ה
יום המאה
גיוס
פסיכוטכני
ערעורים
2 תשובות
לא
.
.Sakura
את עושה רק מה שערערת עליו
T
Totinchama
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אם אני עירערתי על יום המאה, כל הציונים שלי ישתנו או רק הציונים המסוימים שעירערתי?
מה עושים בחלק הקבוצתי ביום המאה?
אם קבעתי עוד יום המאה כי עירערתי על הקודם
אם עירערתי על יום המאה ויש לי יום מאה חדש, מה הסיכויים שהציונים שלי ישתנו?
כמה זמן לוקח לשנות את הציונים של יום המאה אם עירערתי ?
מישהו אולי יודע מה עושים ביום המאה המקוון החלק הקבוצתי שעושים בזום (ביום המאה לבנים)?
יום המאה חוזר - עושים את כל יום המאה שוב או רק את הקטגוריות הספציפיות?
אפ ביום המאה עירערתי על ההדרכה, אני צריכה לעשות את כל החלק הקבוצתי או רק את המצגת בסוף?
קיבלתי 3 בהדרכה ביום המאה ועירערתי כי אני רוצה מדריכת חיר ודרוש לזה 4 ומעלה
אנשים שעשו את יום המאה ועירערו כנסו!!!
אם עירערתי על יום המאה, לוקחים את הציון הגבוה מבין השניים?