התחברות
הרשמה
למה כולם תמיד חושבים שאני מחייכת כל הזמן בגלל שאני מבוכת/מתבייש אבל זה פשוט בגלל שהכל מצחיק אותי?
28 ביוני 2026, 11:47
אנשים
אי הבנה
חיוך
תשובה אחת
כנראה כי זה מה שהם עושים אז הם נוטים לחשוב את זה עלייך גם
ס
סקלטון
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אני תמיד שאני צינית כולם חושבים שאני רצינית מה לעשות
למה כולם חושבים תמיד שאני בת??
אני תמיד כותבת עם סימני פיסוק וכל השיט הזה, למה כולם חושבים שאני מתנשאת?
בגלל שאני אף פעם לא מחייכת כולם חושבים שאני סנובית, איך להתמודד?
למה כולם חושבים שאני בת 13 12 וכשאני אומרת להם שאני בת 16 כולם בשוק?
למה תמיד כשאני אומרת שאני יודעת ספרדית וגרתי בחול כולם חושבים שגרתי בספרד?
אני אף פעם לא מחייכת ובגלל זה כולם חושבים שאני עצבנית מה לעשות?
כולם חושבים שאני חסרת ביטחון רק בגלל שאני לא מדברת הרבה ואני לא מחייכת
למה כולם תמיד חושבים פה שאני בת??
אני תמיד שוכחת את השמות של כולם והם חושבים שאני מתנשאת מה אפשר לעשות?
למה כולם תמיד חושבים שאני בת באתר הזה