התחברות
הרשמה
בכיתה יב סופי 79 בארבע יחידות לגשת למועד ב??
זה ללמוד חומר שוב והכל ולא יודעת אם זה שווה את זה
28 ביוני 2026, 11:42
ציונים
בגרות
בחינות בגרות
מועד ב'
4 תשובות
אם יש לך זמן אז לדעתי שווה
י
יובלוש_
לדעתי כן
S
SapSap6
כן
מקסימום הגבוה קובע
אנונימית
כן
K
Killua zoldyck
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
77 סופי בארבע יחידות מתמטיקה זה טוב?
יהיה לי ממש קשה בארבע יחידות מתמטיקה אם קיבלתי 73 בתעודה של כיתה ט?
ציון סופי 85 בארבע יחידות מתמטיקה זה נורא?
אני בכיתה י' בארבע יחידות מטמתיקה ואני רוצה לעלות לחמש שנה הבאה זה אפשרי מבחינת הפערים?
מה עדיף, ציון סופי 100 ב3 יחידות מתמטיקה או ציון סופי 70 ב4 יחידות מתמטיקה?
83 סופי 4 יחידות כיתה יא בסדר?
אני אוכל לגשת לאוניברסיטה ולהיות רופאה אם אני לומדת בארבע יחידות מתמטיקה?
מה עדיף- 80 סופי ב5 יחידות אנגלית או 90 ב4 יחידות סופי(ללא בונוס)?
מה לומדים בארבע יחידות בכיתה יב במתמטיקה
ציון 60 בארבע יחידות במתמטיקה בכיתה י
הגיןני בכיתה י 4 יחידות לגשת למתכונת?