5 תשובות
לא, הייתי מפחדת לקבל יותר נמוך כי הייתי מתאכזבת כאילו אני יודעת שלוקחים את הציון הגבוה אבל עדיין
לגמרי יכולה
כן
ניגשתי לשפר 96 כי ידעתי שיש לי יכולת וב"ה שיפרתי ל-100
אם את יודעת שיש לך יכולת אז למה לא
אלא אם כן שה ממש יעשה לך רע לשבת ולתרגל עוד, אבל אם זה אחרת, ולא עושה לך רע - למה לא?
ניגשתי לשפר 96 כי ידעתי שיש לי יכולת וב"ה שיפרתי ל-100
אם את יודעת שיש לך יכולת אז למה לא
אלא אם כן שה ממש יעשה לך רע לשבת ולתרגל עוד, אבל אם זה אחרת, ולא עושה לך רע - למה לא?
לא
כן לוקחים את הגבוה למה לא
באותו הנושא: