7 תשובות
כן
לא אני גם ככה זה סתם בשביל לראות שלא השאיר את שלי כי אני לא מעריצה של אף אחד
מבינה ברמות
פעם הייתי ככה אבל אז פשוט אמרתי טוב זה כולה עוקב .. לא צריך לייחס לזה יותר מידי חשיבות
פעם הייתי ככה אבל אז פשוט אמרתי טוב זה כולה עוקב .. לא צריך לייחס לזה יותר מידי חשיבות
לא הייתי אומר שזה נואש, פשוט את לא רוצה לעקוב אחרי אנשים שהורידו לך עוקב, גם אני בודק לפעמים מי הוריד
זה מסקרן..אבל צריך לא לשים על זה
לדעתי צריך לעקוב אחרי אנשים קרובים באמת או אנשים שהתוכן שלהם כנה ומעניין בלי קשר לאם הם עוקבים חזרה או לא
אנונימית
כן.
באותו הנושא: