6 תשובות
כן בשלב מסוים כבר כואב לי לחייך
לא
{;
לא עובדת ממש פנים מול פנים, יותר מיילים וטלפונים אז לא ממש חייבת לחייך.
מניחה שהיה לי קשה אם הייתי עובדת מולם פנים מול פנים
האמת שכבר התרגלתי
לא עובדת פנים מול פנים אלא יותר בטלפוני וצאט אבל לפעמים קשה לי להיות נחמדה ולהישמע שירותים למרות שלרוב אני מחייכת ונחמדה ללקוחות
דרך אגב גם בטלפון מרגישים אם אתם מחייכים לפי הטון
לא קשה לי
אני פשוט לא מחייכת כשאני לא רוצה
אנונימית
התחברות ל