התחברות
הרשמה
אני מרגישה שלחברות שלי יש קבוצה בלעדי
כאילו יש לנו קבוצה ביחד וכל היום היו מתכתבים שם ומתקשרות שם כל היום והם כולן היו באילת ביחד לפני שבוע בלעדי
קיצור מיום רביעי שהיה לא היה שום הודעה ושום שיחה
מה אתם חושבים?
28 ביוני 2026, 11:24
WhatsApp
קבוצות
בדידות
חבורה
תשובה אחת
שיש מצב שיש להן בגלל האילת והן פשוט נשארו שם
N
Niall_horan
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
שגיליתי שחברות שלי פתחו קבוצת וואצפ בלעדי
גיליתי שחברות שלי פתחו מלא קבוצות בלעדי
אני חושבת שלכל החברות שלי יש קבוצה בלעדי
ההורים שלי ואחותי פתחו קבוצה בלעדי זה נורמלי שאני מרגישה עצובה?
עד כמה זה מאכזב שהחברות הכי טובות שלי פתחו קבוצה בלעדי/:
גיליתי שחברות שלי פתחו קבוצה של החברות הכי טובות בלעדי ....
גיליתי שלחבורה שלי יש קבוצה בלעדי והם מרכלים שם עלי ונפגשים בלעדי..
גיליתי שלחברות שלי יש קבוצה בלעדי מה לעשות?
חברות טובות שלי פתחו קבוצה בלעדי קוראים לקבוצה "בסט פרנד פוראבר" והם כל הזמן מעלות את השיחות שלהם שם הגיוני שנעלבתי מזה?
נראה לי שחברות שלי פתחו קבוצה בלעדיי בוואצאפ, מרגישה פגועה ונבגדת- מה עושים?
הכיתה פתחה קבוצה בלעדי